Kulai centre
By Syahida769 Follow | Public

Syahida769:
Kami akan bawa BlockChain ke Malaysia pada 4.9.2016 (Ahad) jam 8.30 pagi di PWTC. A half day seminar on BlockChain n Technology..

jemput datang kepada sapa2 yg tak clear lagi pasal perubahan cara dunia berurusniaga dan inovasi FinTech ni..

masuk free jek 200 org pertama. Tapi dah namanya teknologi kita buat tiket cara teknologi jugak..

masuk free tapi mesti bawa tiket yg ada kod scan masuk..bukan tu jek..kita nak bagi DinarCoin (DNC) free kepada sapa yg dtg bawak tiket...macam PasarWafa la plak.. DNC PERCUMA!!!

tak kira siapa anda... lagi2 kalau anda yg buat dasar2 kewangan ni..sgt dijemput hadir tengok bagaimana inovasi FinTech mengubah cara kita berurusniaga...

majlis ilmu ni..

see u there!

https://www.dinardirham.com/dinardirham_event/

The Future Is Now!

#DuniaTanpaServer!!!

1 Follower
Comments